Wszystkie sprzedawane przez nas notesy dostępne są także w opcji z nadrukami reklamowymi. Współpracujemy z jednym z największych importerów i dostawców gadżetów w Polsce, który specjalizuje się w ich znakowaniu. Dzięki temu możemy zaproponować naszym Klientom szeroki wybór technik nadruku w atrakcyjnych cenach!

W zależności od wybranego towaru dostępne są różne metody znakowania. Poznaj najpopularniejsze:

Druk UV  polega na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię produktu. Następnie tusz, którym wykonany był nadruk jest utwardzany pod wpływem światła UV, co uodparnia go na wodę, wilgoć czy promienie słoneczne. Jakość wykonania jest niemal fotograficzna.

Podczas znakowania gadżetów metodą druku UV możemy posłużyć się plikami wektorowymi lub skorzystać z wysokiej jakości map bitowych (rozdzielczość nie mniejsza niż 300 dpi) przy zachowaniu oryginalnych rozmiarów znakowania.

Drukarki cyfrowe bazują na kolorach CMYK, dlatego też kolory PANTONE, HKS, RGB i inne zostaną zamienione automatycznie na paletę CMYK, co może spowodować drobne różnice w barwach, na które nie mamy wpływu. Przygotowując pliki pod druk UV należy uwzględnić 2 mm w spadach projektu.

Oznaczenia grup znakowania: DC0, DC1, DC2.

Zalety stosowania druku cyfrowego UV:

Pełna gama kolorystyczna – nadruki full color

Zmniejszenie kosztów nadruku nawet przy niewielkim nakładzie

Skrócenie całego procesu produkcyjnego

Personalizacja nadruku – duże możliwości w kwestii projektu nadruku

Trwałość  i odporność na czynniki zewnętrzne

Jakość druku

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Dzięki sterowaniu komputerowemu można precyzyjnie usunąć materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu. Oferujemy lasery typu YAG i CO2, które pozwalają na wykonanie graweru na takich materiałach jak: metal, drewno, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska.

Oznaczenia grup znakowania: L1, L2, L3.

Zalety grawerowania laserowego:

Precyzja – możliwe jest wykonanie nawet bardzo skomplikowanych logotypów

Powtarzalność logotypów – cała partia produktów będzie miała identyczny logotyp

Odporność na ścieranie

Czystość wykonania – grawerowanie nie wymaga bezpośredniego kontaktu z przedmiotem

Szybkość – lasery charakteryzują się wysoką wydajnością w krótkim czasie

Powierzchnia znakowania – grawerowanie laserowe pozwala nanosić zarówno bardzo małe jak i bardzo duże logotypy, nawet o wymiarach do 432x726mm.

W tej metodzie kluczowym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania gęsta farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje nadruk reklamowy.

Sitodruk może być stosowany na wielu typach produktów z tkanin, bawełny, dzianiny a także tworzywach sztucznych czy drewnie. Dlatego za jego pomocą może być znakowana zarówno odzież, torby, parasole, czapki, jak i gadżety plastikowe, drewniane oraz skórzane.

Oznaczenia grup znakowania: S1, S2.

Standardowo nadruki wykonywane są w kolorach opartych na skali Pantone, na białych powierzchniach. Nadruki na ciemnym podłożu mogą mieć inny odcień i odbiegać kolorystycznie od wzorca.

Druk na ciemnym tle: należy doliczyć 1 dodatkowy kolor (poddruk) + koszt przygotowania.

Zalety sitodruku:

Szerokie zastosowanie – sitodruk jest stosowany na wielu typach materiałów np.: bawełna, dzianiny, tworzywa sztuczne, drewno

Trwałość – w technice sitodruku stosujemy bardzo wytrzymałe farby drukarskie – są odporne m.in. na wilgoć, promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne, pranie

Nasycenie kolorów – w sitodruku stosuje się dużą ilość farby, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw

Cena – technologia atrakcyjna cenowo zarówno przy znakowaniu pojedynczych egzemplarzy, jak i w przypadku całych serii

Uniwersalność – sitodruk może być wykonywany zarówno na powierzchniach płaskich, jak i cylindrycznych

Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem na znakowany artykuł reklamowy. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna (tzw. tamponiarka) i matryca, czyli metalowa płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem.

Oznaczenia grup znakowania: T1, T2, T3, T4.

Standardowo nadruki wykonywane są w kolorach opartych na skali Pantone, na białych powierzchniach. Nadruki na ciemnym podłożu mogą mieć inny odcień i odbiegać kolorystycznie od wzorca.

Druk na ciemnym tle: należy doliczyć 1 dodatkowy kolor (poddruk) + koszt przygotowania

Aktywacja powierzchni (…+V): dotyczy niektórych artykułów objętych grupami nadruków T1, T2, T3, T4, wymagających przygotowania powierzchni metodą chemiczną.

Zalety tampodruku:

Uniwersalność – stosowanie tamponów o różnym kształcie umożliwia znakowanie także nierównych i nieregularnych powierzchni

Szerokie zastosowanie – dzięki dobraniu odpowiedniej farby jesteśmy w stanie drukować na wielu podłożach m.in.: tworzywach sztucznych, szkle, plastiku, metalu i drewnie

Szybkość – ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie, co znacznie zmniejsza czas realizacji zamówień

Dokładność i precyzja – tampodruk idealnie sprawdza się przy znakowaniu niewielkich przedmiotów np. długopisów, breloków, linijek, ponieważ logotypy pomimo małych rozmiarów pozostają bardzo dokładne i czytelne

Cena -niska cena tampodruku sprawia, że jest to bardzo popularna metoda znakowania, wykorzystywana zarówno przy niewielkich, jak i dużych nakładach

Termotransfer to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu w dany materiał. Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę – około 150 °C.

Oznaczenia grup znakowania: TT1, TT2, TT3.

Standardowo nadruki wykonywane są w kolorach opartych na skali Pantone, na białych powierzchniach. Nadruki na ciemnym podłożu mogą mieć inny odcień i odbiegać kolorystycznie od wzorca.

Druk na ciemnym tle: należy doliczyć 1 dodatkowy kolor (poddruk) + koszt przygotowania.

Zalety termotransferu:

Czystość krawędzi nadruku – termotransfer zapewnia wysokie nasycenie kolorów, dzięki czemu nanoszone nadruki mają czyste i wyraźne krawędzie

Nadruki wielokolorowe – technika ta umożliwia wykonywanie nadruków wielokolorowych, na co nie pozwalają tradycyjne techniki sitodruku, a obraz odznacza się bardzo wysoką wiernością kolorów

Precyzja – ze względu na wysoką jakość i czystość krawędzi nadruku metoda ta umożliwia precyzyjne i estetyczne nanoszenie logotypów

Termotransfer cyfrowy to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu przygotowanego za pomocą wydruku cyfrowego w dany materiał.  Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę – około 150°C.

Oznaczenia grup znakowania: TC.

Zalety termotransferu cyfrowego:

Szerokie zastosowanie – możliwość wykonania kolorowych nadruków na różnego rodzaju materiałach

Full kolor- możliwość drukowania w pełnym kolorze, przejść tonalnych i gradientów przy jednoczesnej wysokiej rozdzielczości

Istnieje możliwość drukowania zdjęć przy zachowaniu wysokiej jakości wykonania

Technika znakowania polegająca na przeniesieniu wybranego wzoru z matrycy na produkt przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Tłoczenie wykonywane jest zazwyczaj na wszelkiego rodzaju materiałach skórzanych, bądź skóropodobnych, a także tekturze i tworzywach. Tłoczenie można wykonać na sucho – odbijając jedynie samą matrycę w materiale, bądź za pomocą folii tzw. „color stamping” – najczęściej w kolorze złotym lub srebrnym. Matryca wykonywana jest w cenie przygotowalni.

Oznaczenia grup znakowania: HS.

Zalety tłoczenia:

Trwałość – niezwykła trwałość logotypów dzięki termicznemu i mechanicznemu odkształceniu powierzchni produktu podczas nanoszenia znakowania

Estetyka – tradycyjna metoda kojarzona z wysoką jakością i starannością wykonania